torsdag 2. mai 2013

go see the world 'cause it's all so brand new.

jeg tok flyet hjem til mai, solskinn og blomster. fant en sykkel ved siden av microen da jeg skulle varme restemiddag og slo meg selv i hodet da jeg kom på at jeg hadde lagt igjen sykkelskoene mine i nord-norge (for man drar jo ikke på spinning når det er verdens flotteste vær). femten minutter etter at mamma sa hun hadde kjøpt seg sykkelsko, hun også, var jeg på vei opp alle bakkene med verdens letteste sykkel. 

mange raske kilometer senere hadde jeg vært på min første racersykkeltur. euforisk .
og jeg håper jeg snart har råd til å kjøpe min egen. 

apropos trening og fine ting; sjekk ut jattes get inspired-gavedryss
(eller ikke, og la meg få litt større sjanse til å vinne, hoho). 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ nature is a language, can't you read?