lørdag 30. mars 2013

you don't mess around with jim.


denne påsken er ganske annerledes enn de tidligere påskene mine. de to siste årene har jeg for eksempel vært i paris & hjemme. det har vært rosa vår, fullt av sol og gamle, gode venner. det har vært overgangen fra vintersnø til grønnvår, kan man si. i år bestemte jeg meg for å være i nord-norge i påsken. og her er det snø/snøstorm/vind/skyer og nesten ingen mennesker. det er rart, men også litt fint. jeg har tatt meg fri og strikket ferdig en ullgenser, kniplet en blusepynt (som det så fint heter), forsøkt å kniple en blonde, men hittil ikke fått det til, totalvasket og -ommøblert rommet mitt, laget en bildevegg, gått på ski de dagene det var vært sol og sett ferdig sesong fire av mad men (jeg henger litt etter, ups). dessuten har jeg ikke påskeegg, men det er kanskje like greit. 

jeg har dessuten også (endelig) begynt å bruke instagram etter å ha hatt konto der i typ to år. jeg kaller meg fremtidsnostalgi der, om du vil se. 

1 kommentar:

  1. liker ting som er annerledes. anderledes påske for eksempel.

    SvarSlett

❦ nature is a language, can't you read?