torsdag 7. februar 2013

my heart is beating in a different way.

denne har bodd i utkastlisten min siden i høst en gang. noen ganger finner man rare ting når man (ikke) leter;
mariell la ut en fredagsliste og jeg gjør mitt beste med å svare på spørsmål, for å finne ut hva jeg mener, tenker, liker og ikke liker. det er ganske vanskelig. men man får ikke svar hvis man ikke spør.


hvis jeg ikke hadde bodd i bodø, hadde jeg bodd.. i en liten by i england. det har jeg drømt om siden jeg var kjempeliten. da skulle jeg ha drukket te til frokost hver dag, gått med gummistøvler og fylt opp veggene med bokhyller med gamle bøker. men i virkeligheten ville jeg ha bodd i oslo. eller drøbak.

min drømmeferie ville vært.. å dra et sted der jeg kunne slappe av i hele kroppen, helt ut i lilletåen. det ville være stille, akkurat nok fantastiske mennesker, vann med isbiter i og fullt av ferske frukt og bær.

det som opptar meg mest nå, er.. høstfølelser, mørke krøller, te, silkeskjorter, ullgensere og hjemmestrikkede votter. manuelle kaffekverner, savn, morrissey og grønnplanter.

jeg føler meg som meg selv for ti år siden når jeg.. ser hvordan jeg er på innsiden.

hvis jeg måtte ha vært ute hele dagen, ville jeg.. gått en lang tur med sekk på ryggen med boller og kakao, headsett på hodet, kamera i hånden og den perfekte turkameraten ved siden av.

min favorittkvalitet i en mann, er.. når han forstår.

min favorittkvalitet i en kvinne, er.. når man kan sitte på kjøkkengulvet og drikke rosévin.

jeg er livredd for.. livet.

min drømmebil er.. den som har venner og god musikk i seg.

min favorittdrink er.. hva som helst man kan drikke av fine glass.

min største kjendiscrush er.. matthew.

vennene mine og jeg liker å.. drikke te, spise kake og snakke om de fine tingene.

mine beste kjønnshetsprodukter er.. søvn og kjærlighet.

hvis jeg kunne gå tilbake i tid, ville jeg gått til.. åttitallet for å se the smiths og morrissey med blomster i baklommen.

som tenåring var jeg veldig interessert i.. musikk. og å være annerledes.

jeg pleier å bruke litt for mye penger på.. slikt man kanskje ikke trenger for å overleve, men kanskje kan trenge for å leve.

3 kommentarer:

  1. den England-draumen deler eg også litt.
    og det siste svaret er så fint.

    SvarSlett
    Svar
    1. åja, england er fint. du får si fra hvis den noen gang blir virkelighet.

      Slett

❦ nature is a language, can't you read?