tirsdag 4. desember 2012

♥ dag 30 - en matrett du elsker (& julepyntet leilighet)

jeg skal svare på utfordringen aller først. det har jo nesten blitt til en liten julekalender, kan man si. nedtelling. jeg tror min favorittmat er dampet brokkoli. men det er jo ikke en matrett, så da vi jeg ta med nummer to; fløtegratinerte poteter og nummer tre; pepperlaks. det er i alle fall det beste jeg kommer på nå.

i leiligheten har det blitt jul(ete).
hvite adventslys (fordi jeg ikke er her den tredje og fjerde adventssøndagen, tenkte jeg det var like greit å ha adventslys i en farge jeg også kan bruke etter jul), juletelysholdere og en krukke med pepperkakehjerter. 


(pyntet med sitronmelis).


i det ene vinduet har jeg et hus og to hjorter som venter på å få noe å bære på.

og på bordet masse lys og en engel i midten.

jeg har pyntet med de gavene jeg har pakket inn (i tillegg til at jeg har en adventsstake, to julestjerner i vinduene og gardinene fulle av pepperkakehjerter, blant annet). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ nature is a language, can't you read?