søndag 2. desember 2012

♥ dag 28 - noe du ikke forlater huset uten

jeg vil egentlig si mobiltelefonen min, men etter at jeg var fire uker uten (slikt som kan skje når man vasker dem på seksi grader), merker jeg at jeg ikke er like avhengig av telefonen min. den er kjekk å ha, det er ikke det, men jeg får ikke lenger angst av at den ikke er med meg, redd for at noen skal ha tak i meg og ikke lykkes. det er en veldig deilig følelse, virkelig.

men hva jeg ikke forlater huset uten? sko. nå har jeg tenkt så mye over hva jeg har med meg både av ting og tanker, men sko er det eneste jeg ikke finner tilfeller der ikke er med (i alle fall får jeg er i nord-norge). tidenes kjedeligste svar.

7 kommentarer:

  1. Hvis man begynner å nevne klær er det mye man kan nevne. truse for eksempel ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. åh, true. jeg tror jeg heller tenkte på ting jeg ikke allerede hadde på meg. hoho.

      Slett
    2. Holder det ikke med hvit frakk og sko?

      Slett
    3. det høres i alle fall over middels kaldt ut?

      Slett
    4. Over middels kaldt er vel bare litt kaldt det. Under middels kaldt kanskje?

      Slett
  2. Har du ikke lært av moren din: Aldri forlat hjemmet ditt uten nytt undertøy. Tenk om du skulle komme i en ulykke. :-p Et liv uten mobil hadde egentlig vært litt deilig til tider. Mobilfri ferie f.eks.

    SvarSlett
    Svar
    1. visdomsord, altså.
      ps: mobilfri er deilig. merkelig naturlig følelse, på en måte.

      Slett

❦ nature is a language, can't you read?