onsdag 21. november 2012

♥ dag 17 - en artist du liker (jente)

vel. hva skal man si? jeg ble litt mobbet da jeg jobbet på platekompaniet og jeg fortalte at jeg egentlig ikke likte kvinnelige artister. det har noe med nivå av stress i musikken, tror jeg, eller kanskje heller det at jeg syns mannestemmer er mye mer behagelig og avslappende å høre på. nå lurer jeg litt på hvor merkelig det her høres ut.

uansett. det finnes jo unntak. slik som robyn (men hun er jo en av gutta, så det gjelder nesten ikke som en kvinnelig artist, får jeg føre) fordi hun er så sykt flott og fantastisk og direkte. og enya definitivt (denne og denne er noe av det som gjør meg lettest glad i hele verden). men ellers er det veldigveldig lite kvinnelige (enkelt)artister i itunesen min. jeg har faktisk nettopp sett igjennom.

har du noen tips?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ nature is a language, can't you read?