fredag 7. september 2012

livet er ikke dagene som går, men dagene du husker

noen ganger føler jeg meg tom. som om det er luft bak brystbeinet mitt, og det vokser seg større til det til slutt ikke er plass til noe annet der, bare et stort rom med ingenting.

det er da jeg trenger en klem. men når jeg er alene, må jeg gjøre noe annet som kan hjelpe. som å se på bilder tatt med analogt kamera, for eksempel.

sånn som dette kan bygninger i paris se ut gjennom et holga-kamera med svart-hvittfilm;

holga_0020_2
holga_0019_2 holga_0019 holga_0018

5 kommentarer:

  1. Sender deg en virtuell fredagsklem!

    SvarSlett
  2. Og her får du ein laurdagsklem!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentaren på bloggen min. Den varmet skikkelig!!
    Sett igjennom bloggen din nå, og liker veldig, veldig godt hvordan du skriver, rytmen i det, ordene du bruker!
    Og holgabilder fra Paris slår virkelig aldri i livet feil<3
    Ha en super helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. åh. såder fine ord varmer høsthjertet mitt så mye at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjør av det. takk.

      Slett

❦ nature is a language, can't you read?