søndag 26. august 2012

å fantasere om fremtiden

hei du.

akkurat, ja. du.


kanskje du har blitt videresendt fra den gamle bloggen min. eller kanskje du har kommet fra et helt annet sted. her er du i alle fall. og du er nok ganske alene, også. uansett; velkommen da! for det er her jeg er. fra akkurat nå og til så langt jeg klarer å tenke inn i fremtiden.

kjempekort om meg & hvorfor jeg er ny:
siri. 22 år. student. denne høsten flytter jeg til bodø etter å ha bodd i tromsø i fire år. ny by, nye muligheter. jeg har bestemt meg for å gi livet mitt i begge verdener en like god sjanse til å bli bra, bedre, til å gå rett vei. kanskje har jeg forandret meg pyttelitt siden jeg opprettet siri-landet en gang da jeg gikk på videregående, også. la oss i det minste håpe det.

så da blir det slik.

fremtidsnostalgi.



4 kommentarer:

  1. spennende. gleder meg. og masse lykke til med alle dine fremtidsplaner.

    -hjerte

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg også, og samme veien. vi har troen!

      Slett
  2. Samma for meg om det er Siri-Landet eller Fremtidsnostalgi, det er Siri jeg liker. :) Så jeg blir med på flyttelasset jeg - hvis det er greit da? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. åh, så hyggelig! det er godt at noen vil bli med på flyttelasset, velkommen skal du være (:

      Slett

❦ nature is a language, can't you read?